
Bazı ÖZETİ| oyun karakterlerinin ikonikleşmiş özellikleri oluyor. Nintendo'nun en önemli karakterlerinden biri olan Link de konuşmaması ile biliniyor. Aslında bu durum Link'e özel değil, serinin ana karakterleri hiçbir zaman için kendi oyunlarında konuşmuyor. Gelen haberlere göre Link, Legends of Zelda: Echoes of Wisdom'da konuşacaktı ancak geliştirici ekip son anda bu karardan vazgeçti.
Echoes of Wisdom'ın yönetmenleri Satoshi Terada ve Tomomi Sano ile oyunun yapımcısı Eiji Aonuma, bu yıl piyasaya çıkan oyunla ilgili olarak bir röportaj verdi. Yapılan röportajda ekip, Legends of Zelda oyunlarındaki ana karakterin sessiz olması geleneği hakkında da konuştu.
Link'in konuşması "yanlış" gelmiş
Echoes of Wisdom'da ana karakterimiz Zelda ve bu yüzden de konuÅŸmama sırası da Zelda'ya gelmiÅŸ durumda. Bu da Link'e uzun yıllardan sonra ilk defa diyalog kurma ÅŸansı getirmiÅŸti. Hatta oyunun ilk hâlinde Link için diyalog da hazırlanmıştı.Â
Oyunu geliÅŸtiren ekip daha sonra ise Link'in konuÅŸmasının "doÄŸru gelmediÄŸi" gerekçesiyle bu karardan vazgeçti. Ayrıca oyunun geliÅŸtirme aÅŸamasında da, Link ÅŸimdiye kadar hiç konuÅŸmadığı için karakterin ne diyeceÄŸine de karar verilemediÄŸi ifade edildi.Â
Nintendo'nun Link'i konuşturmama kararı hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Legend of Zelda evrenini seviyor musunuz?
Editor : Åžerif SENCER